Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 

  1. Bevezetés

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.brumimaci.hu webáruház (a továbbiakban: weboldal) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a weboldalon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a weboldal használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

  1. A Szolgáltató

 

Név: Boti-CO Kft.

Székhely: 1095 Budapest, Mester u. 13.

Levelezési cím: 1095 Budapest, Mester u. 13.

Üzlethelyiség címe: 1095 Budapest, Mester u. 13.

Képviselő neve: Borhy Zsolt

Működési engedély száma: C/002 821

Nyilvántartási száma: 01-09-717380

Adószám: 13073099-2-43

Közösségi adószám: HU13073099

Számlavezető pénzintézet: Budapest Bank

Számlaszám: 10100840-57515900-01000005

IBAN számlaszám: HU89-10100840-57515900-01000005

E-mail cím: kapcsolat@brumimaci.hu

Telefonszám: +36 1 215 1549

Fax: +36 1 456 0381

 

 

  1. A weboldalon folytatott tevékenység

 

Kismama felszerelési-ápolási és babafelszerelési-ápolási termékek kereskedelme.

Babakocsik, babakocsi kiegészítők, biztonsági autósülések-hordozók, autósülés kiegészítők, bababútorok, bababútor kiegészítők, babaszoba kiegészítők, babaruhák, babakelengye, babajátékok, babaműszaki termékek, bababiztonsági termékek, babaápolási termékek, kismama-ápolási termékek, egyéb apró termékek értékesítése. 

 

 

 

 

  1. Felhasználási feltételek

 

4.1. Felelősség

A Felhasználó a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

 

4.2. Szerzői jogok

A weboldal teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

 

 

 

  1. A weboldalon történő vásárlás

 

5.1. Megrendelés folyamata

A weboldal termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A weboldalon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek főkategória-rendszerbe és azon belül alkategória-rendszerekbe sorolva találhatók meg. Az akciókra vonatkozó adatok az egyes termékek mellett kerülnek feltüntetésre, valamint a fejlécből elérhető a teljes aktuális akciós terméklista. Továbbá az oldal baloldalán megtalálhatóak a webáruház aktuális akciói (a főoldalt kivéve).

A törzskártya és további akcióink nem összevonhatóak. Rendszerünk jelenleg nem tudja kezelni az akciók és a törzsvásárlók összeegyeztetését, ezért mielőtt fel szeretné használni bármelyik akciónkat kérjük jelentkezzen ki törzsvásárlói felületéről.

A főkategória nevére kattintva, megjelennek az abba tartozó alkategóriák, amelyekre kattintva láthatóak lesznek, a benne szereplő termékek. Ha az adott alkategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a lap alján található lapszámra kattintva érhetők el a további termékek. Az egyes termék(ek) képére kattintva tájékozódhat a megrendelni kívánt termék(ek) részletes jellemzőiről, áráról.

A weboldalon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan ikonszerűen jelennek meg.

A választott termék a Kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Felhasználó a Vissza a vásárláshoz gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot, tovább böngészhet a webáruház termékei között. Ha a Tovább a pénztárhoz gombra kattint, második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra vagy regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a weboldalon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a weboldalon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folyatatható. Elfelejtett jelszó esetén, a weboldalon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre.

A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó a jobb oldalon elhelyezkedő összefoglaló segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és középen a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a weboldalon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. A kapott visszaigazoló e-mail csak a megrendelés beérkezésének tényét rögzíti, nem azt jelenti, hogy az adott termék azonnal elérhető. (A webáruházban nincs raktárkészlet kezelés.) A szállíthatóságról minden esetben az ügyfélszolgálat egyeztet (e-mail, telefon).

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Fiókom menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

 

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés Felhasználó által történő végleges elküldése és a megrendelés megérkezésének visszaigazolása még nem minősül szerződéskötésnek. Felhasználó a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen köteles Eladó rendelkezésére bocsátani a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Felhasználó viseli, illetve köteles megtéríteni Szolgáltató részére. A megrendelés elfogadását vagy elutasítását Szolgáltató külön elektronikus levélben igazolja vissza Felhasználó felé. A megrendelés Szolgáltató által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön. A megrendelés elfogadására irányuló elektronikus levél hiányában is létrejön a szerződés akkor, ha Szolgáltató a megrendelt terméket vagy szolgáltatást leszállítja Felhasználó részére.

 

5.4. A szerződés iktatása

Az 5.3. pont szerint létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

5.5. Számla

A Szolgáltató papír alapú számlát állít ki és azt a küldött csomagban találja meg a Felhasználó.

Személyes átvétel esetén, a Szolgáltató a papír alapú számlát az áruval együtt átadja Felhasználónak.

 

5.6. A vételár és a fizetés

A vételár mindig a kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár. A weboldalon feltüntetett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák. Szolgáltató fenntartja a weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát azzal, hogy a változtatás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A változtatás a már megrendelt termék(ek) vételárát nem befolyásolja, kivéve a jelen ÁSZF-ben meghatározott esetekben.

Szolgáltató a már megrendelt terméke(k) vételárára vonatkozóan is fenntartja a változtatás jogát, ha adatbeviteli hiba, illetve bármely tévedés miatt a weboldalon feltüntetett vételár eltér a hivatalos árlistájában foglaltaktól, amely megtekinthető Szolgáltató székhelyén. Ebben az esetben Felhasználó elállhat a szerződéstől, de kártérítési igényt nem érvényesíthet Szolgáltatóval szemben.

A weboldalon a termék(ek) mellett feltüntetett árak nem tartalmazzák az esetleges járulékos költségeket, különös tekintettel a fuvardíjra, szállítási költségre, postaköltségre, a vételár kiegyenlítésével kapcsolatos díjakra. A járulékos költségek Felhasználót terhelik, az elfogadott megrendelés teljes vételára a termékeknek a járulékos költségekkel növelt vételára.

Bútor rendelés esetén a kiszállítási díj nem ingyenes, még akkor sem ha rendelés értéke meghaladja a 20.000 Ft-ot.

A termékekhez kapcsolódó esetleges járulékos költségeket, különösen a fuvardíjat, szállítási költséget és postaköltséget a Szolgáltató közvetített szolgáltatásként a kosár tartalma végén, a megrendelt tételektől elkülönítve egy összegben jeleníti meg és ennek megfelelően számlázza, kivéve a bútorszállítás díját, melyre vonatkozóan a Szolgáltató minden esetben külön egyedi árajánlatot küld Felhasználó részére.

Azon fizetési módok a felsorolása, amelyet a webáruház biztosít és ezek részletes bemutatása.

5.6.1. Utánvét

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A fizetendő utánvét összege tartalmazza a megrendelt termékek együttes ellenértékét és a szállítási díjat is.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

5.6.2. Készpénzzel a helyszínen

cím: 1095 Budapest, Mester utca 13. Brumi – Maci Bababolt

Bankkártyával is lehet fizetni üzletünkben, bármilyen Maestro vagy Visa bankkártyával, kivéve az American Express bankkártyát.

5.6.3. Előre utalás

Várja meg az ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolását a megrendelt termékek összeállításáról.

Csak egyeztetés után utaljon, a megadott számlaszámra!

Amint az áru értéke + szállítási költség összege megjelenik a számlán, azonnal küldjük az összeállított csomagot.

A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

5.6.4. PayPal fizetés

PayPal használata esetén a Megrendelés gomb megnyomása után az áruház honlapja a Felhasználót átirányítja a fizetőrendszer oldalára. Ezt követően a Felhasználónak lehetősége van megadni adatait és ezzel regisztrálni a PayPal rendszerébe vagy regisztrált felhasználóként megadni e-mail címét és jelszavát, ahol vére tudja hajtani a fizetést.

Regisztráció során a következő adatokat kell megadni:

Country: ország

Card number: a bankkártyáján szereplő szám

Payment types: a kártya típusa (ezt a rendszer automatikusan beállítja)

Expiration date: lejárati dátum (hónap, év)

Csc: a bankkártya hátulján lévő 3 jegyű szám

First name: keresztnév

Last name: vezetéknév

Address line 1: utcanév, házszám

City: város

State: megye

Postal code: irányítószám

Telephone: telefonszám

E-mail: e-mail cím

Password: jelszó

Ezek után a folytatás (continue) gombra kattintva a PayPal 1 USD-vel terheli a felhasználó bankszámláját, hogy ellenőrizze annak érvényességét. Ezt az összeget pár nap elteltével visszautalják a Felhasználó részére. („The $1.00 USD fee is just an authorization hold to verify that the credit card added to your PayPal account is valid. This authorization transaction will be automatically cancelled within several days, and it will not appear on your credit card statement. However, if it appears, please contact PayPal Customer Service.”)

Ezt követően a Pay Now gombra kattintva kiegyenlítheti tartozását a Boti-Co Kft. Brumi-Maci Bababolt felé, melyről a PayPal rendszer e-mailban értesíti a Felhasználót. A következő oldalon, ha a kiegyenlítés megtörtént ez az üzenet lesz látható:

„You just completed your payment.” (Fizetve.)

Ezek után a Felhasználónak lehetősége van visszatérni a Szolgáltató oldalára vagy megtekinteni eddigi PayPal rendszeren keresztüli vásárlásait.

A tájékoztatás nem teljes körű, a részletes feltételekről a PayPal honlapján tájékozódhat! (https://www.paypal.com/hu/webapps/helpcenter/helphub/home/)

 

Eladó fenntartja a jogot bármely fizetési mód átmeneti szüneteltetésére vagy végleges megszüntetésére, illetve új fizetési mód beillesztése.

 

5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás

Azon átvételi lehetőségek, szállítási módok felsorolása, amelyet a webáruház biztosít és ezek részletes bemutatása.

5.7.1. GLS Hungary Kft. futárszolgálat

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary Kft. teljesíti.

A kézbesítés 1-2 munkanapon belül várható, amennyiben készleten van a megrendelt termék.

A webáruházban nincs raktárkészlet kezelés!

Amennyiben a megrendelt termék, a megrendelés beérkezéskor nincs raktáron, és beszerzése meghaladja a fenti időintervallumot, Szolgáltató, a lehető legrövidebb időn belül felveszi Felhasználóval a kapcsolatot, és tájékoztatja a keresett termék beszerzésének előre látható idejéről.

Egyéb esetben telefonon vagy e-mailen értesítjük a kézbesítés várható időpontjáról.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 7-18 óra közötti időszakban.

Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

GLS futárszolgálat kiszállítás csomagfeladási díjai:

1.Utánvétel esetén:

- A megrendelt áru értéke 20.000.- Ft-ig, a postaköltség 1000.- Ft.

- Ha a megrendelt áru értéke 20.001.-Ft vagy magasabb, a kiszállítás INGYENES!

Továbbá bútor szállításánál az árak eltérők lehetnek, a csomag mérete, és súlya miatt. Ez ügyben megrendelés esetében vagy a megrendelést megelőzőn Felhasználó kérésére Szolgáltató egyedi árajánlatot ad.

 

2. Banki előreutalás esetén:

- A megrendelt áru értéke 20.000.- Ft-ig, a postaköltség 1.000.-Ft.

- Ha a megrendelt áru értéke 20.001.-Ft vagy magasabb, a kiszállítás INGYENES!

Továbbá bútor szállításánál az árak eltérők lehetnek, a csomag mérete, és súlya miatt. Ez ügyben megrendelés esetében vagy a megrendelést megelőzőn Felhasználó kérésére Szolgáltató egyedi árajánlatot ad.

 

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

5.7.2. Személyes átvétel

Várja meg az ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolását a megrendelt termékek összeállításáról.

Egyeztetés után üzletünkben (1095 Budapest, Mester u. 13.) vehető(k) át nyitvatartási időben a termék(ek).

Nyitvatartási idő:

hétfőtől szombatig: 10.00 – 18.00 óráig kivétel ünnepnapokon.

 

 

 

6. Elállási jog

 

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a wedoldalon az „Elállási nyilatkozat” menüpont alatt vagy a http://brumimaci.hu/elallasi_nyilatkozat címen található elállási nyilatkozat mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Erről bővebben itt talál információt: http://brumimaci.hu/elallasi_jogrol

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.

Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.

Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

 

 

7. Szavatosság

 

7.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

7.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

7.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Boti-CO Kft.

Levelezési cím: 1095 Budapest, Mester u. 13.

Telefonszám: +36-30-278-0271

E-mail cím: kapcsolat@brumimaci.hu

 

8. Jogérvényesítési lehetőségek

 

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Boti-CO Kft.

Levelezési cím: 1095 Budapest, Mester u. 13.

Telefonszám: +36-30-278-0271

E-mail cím: kapcsolat@brumimaci.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

 

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

1088 Budapest, József krt. 6.

1428 Budapest, Pf.: 20.

Tel.: 06-1/459-4800

Faxszám: 06-1/210 4677

 

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Tel.: 06-1/488-2131

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

9. Egyéb

 

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a weboldalon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a weboldalon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

 

9.2. Szolgáltatató felelőssége

Szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruháznak, valamint a webáruház tartalmának elérhetőségéért és működéséért. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan hibák esetén, amelyek megakadályozzák a webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. Szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruház használata során fellépő szoftver, kommunikációs, vagy egyéb technikai hibákért.

 

Szolgáltató nem vállal felelősséget az elírási hibákért, a webáruházban elhelyezett információk helyességéért, valóságtartalmáért, különös tekintettel a téves ármegjelölésre, termékleírásokra, valamint a Felhasználó eszközén való eltérő színmegjelenésre.

 

Szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruház adatainak és információinak felhasználásából, továbbadásából vagy nem elérhetőségéből eredő közvetlen, közvetett vagy egyéb károkért.

 

Szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruház weboldaláról elérhető más internetes weboldalak tartalmáért, valamint nem vállal felelősséget az Eladó weboldalára mutató más internetes weboldalak tartalmáért.

 

Bútor rendelés esetén csak akkor áll módunkban reklamációt elfogadni bútor sérülésével kapcsolatban, ha a futártól való átvételkor a futár elkészíti a jegyzőkönyvet. Ennek hiányában a szállítási garanciális ügyintézést nem áll módunkban kezelni.

9.3. Technikai korlátok

A weboldalon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a weboldal működését és a vásárlást.

 

9.4. Adatvédelmi szabályzat

A Szolgáltató adatvédelmi szabályzata a http://brumimaci.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3 címen érhető el.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2015. július 1. napjától.

Az Általános Szerződési Feltételeket itt töltheti le PDF formátumban!